bjemma.blogg.se

Sleep tight

Kategori: Allmänt

Mina ögon går i kors, svullna av alla tårar, kinderna stramar efter alla salta små tårar som runnit ner för dem idag. Minst sagt en känsloladdad dag, som så många andra i mitt liv. Det gäller att komma underfund med vad som gör en lycklig och vad som faktiskt inte är hälsosamt för själen och hjärtat även om det känns som att några andra alternativ inte finns.

Nu ska jag krypa ner hos kvinnan i mitt liv, min lilla apa, min lilla hund. Låta henne borra in sin blöta kalla nos i min hals och njuta av stunden. Vara tacksam över att vad jag än gör eller säger kommer hon alltid att älska och avguda mig mer än sitt eget liv.

En kärlek som andra inte kan förstå sig på, ett band som är så starkt trots att hon bara är en liten hund.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: